Fredag-Lördag :)

Jag, Älsklingen, Krille, Dogge, Nisse och Nattis bestämde oss för åka till Norrtälje dagen innan så man va garanterade bra platser :P Planen va att alla skulle sova i sina bilar, men efter som att vissa va upp och snackade hela natten så blev de inte så.
Fick en dålig sömn men de gjorde inget då lördagen va sjukt rolig :)
De va långa köer redan kl 06:00 för att komma in till parken där bil utställningen ägde rum :)
Att förklara hur de va är jätte svårt, men vädret va helt perfekt och bilarna va grymt snygga :D
Om man missade American car show de här året rekomenderar jag att man försöker komma till nästa år ;)
Tyvärr dog min camera på grund av låg batteri nivå så jag kunde inte ta fler fotografier än dom som ligger på min blogg :)

Jag gillade verkligen American car show så jag kommer lätt åka nästa år ;)
Vi kanske ses fär :P

Ha en trevlig kväll :D
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kallas:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0