Måndag, Tisdag och Onsdag

Måndagen vart tuffare än jag hade trott...
Efter fyra timmars sömn samt en uppstigning kl 4 på morgonen va lite jobbigt speciellt när man hade sovit dåligt hela helgen :S
Kom i alla fall iväg till cafét öppnade i tid tack vare ankans hjälp.
Lunchen vart stressig då jag jobbade med en ny tjej som brukar jobba helger.
Efter mitt jobb pass drog jag mina trötta ben hem :)

Tisadgen vart i stortsätt lika dan som måndagen :P lite sömn och en stressig lunch.

Onsdagen Vart däremot bättre :) 4 timmars sömn men en lugn lunch och jag va glad hela dagen då jag visste älsklingen skulle komma hem till mig efter han har slutat på jobbet :D
Vi åt grillat och hyrde film...
Måste säga att jag somnade innan filmen va slut, vilket betyder att filmen va grymt tråkig :/
Krille "storebror" och Élin "piggelin" kom förbi en stund för att snacka :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kallas:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0