Power meet Västerås

I fredags åkte jag i Älsklingens chevelle med ankan och nattis upp till västerås. Fredde åkte med sin bil  tillsammans med millan och grodan, Carro åkte med Kenneth i hans bil och dogge tog sin cheva upp med nisse och johannes.
När vi kom fram till västerås stannade vi på McDonald i utkanten av stan, stället verkade vara som en träffpunkt där man visade upp sina bilar :)
Vi åkte in till stan och cruisade lite sedan letade vi upp en sovplats att sova på.
Själv fick jag ingen sömn, jag gav ankan min sovplats efter som hon inte hade någon stans att sova.
Efter tre timmars läsande väckte jag dom andra då kl: va 6 och vi skulle hinna äta frukost innan vi ställde oss i bilkön in till själva power meet.
När vi väl va inne på power meet började vi gå runt på marknaden som kändes oändlig :P
De va jätte varmt så man fick se till att dricka mycket vatten samt se till att man smörjde in sig med solkräm för att slippa bränna sig :)
På kvällen cruisade vi lite sen åkte vi och sällde bilen så vi kunde sitta och kolla på andra bilar :)
Runt 22 bestämde vi oss för att åka hem, vi släppte av ankan i sollentuna och åkte sedan vidare till garaget då vi byte bil.
Sist men inte minst åkte vi hem till mig och sov :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kallas:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0