Ensam...

Du ser inte att du sårar mig när du blundar...
Du ser inte att jag gråter i min ensamhet...
Du ser inte att jag bryr mig om dig när du aldrig är här...
Du är hos mig men endå inte...
Oavsett hur du en gör förstår du inte vem jag är...
Jag försöker få dig att förstå men du vägrar lyssna...
Du tror allt är bra mellan oss fast jag vet att vi går åt olika håll...
Hur kan du tro att jag ska kunna älska någon som inte vill öppna sig...
Du tar inte mina känslor på allvar...
Du krossar mitt hjärta utan att ens bry dig...
Jag vet att min stunder med dig är bortkastad tid...
Jag ger dig en sista kram...
Jag höll lågan upp in till de sista...
Jag vänder mig om och går utan att titta över axelen...
Dörren säger de sista mellan oss där du står kvar i din ensamhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kallas:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0