löften...

Vi har lova att älska varandra till de sista andetaget...
Vi har lovat varandra evig trohet...
Vi har lovat varandra att alltid tala sanning...
Vi har lovat varandra att lösa dom problem som vi får på vägen...

Jag har lovat dig min själ när ringen sitter på fingret...

Hur ska jag veta att du håller dina löften...
Hur ska jag veta att min själ är trygg i dina händer...
Men den viktigaste frågan av allt är...
Hur vet jag att du kommer fortsätta älska mig i framtiden...

Du håller din starka och trygga famn runt mig...
Kärleken håller mig varm och ger mig styrka att klara av dom hinder som kommer i min väg...
Med tiden blir famnen kallare tills den en dag lämnar mig...
Jag blir lämnad ensam kvar i mörkret...
Mitt hjärta krossades när du brött dina löften.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kallas:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0