Torsdag 2/9

Igår åkte jag till garaget där älsklingen hade bunkrat in sig :P
Han meckade med sin 242:a och jag kollade film :) jag han se ghostraider och skönheten och odjuret innan han ville komma och kolla film med mig :P
Vi han se början på the cell innan vi båda va i drömmarnas land.
Innan vi kollade på The cell gick vi igenom mitt svåra val som jag ska bestäma mig för.
Hans svar va dock inte mycket till hjälp.

vaknade med en huvudvärk som jag trodde skulle få mina ögon att ploppa ut.
Ett glas vatten och en timme senare va den borta för stunden.
Idag har älsklingen meckat och jag har underhållt med ett jävla pratande ;)
Kl 15 åkte vi mot sollentuna, vi handlade mat och bestämde oss för att hyra lite film att mysa till :D

Nu kollar vi på "From Paris Whit Love" med John Travolta i huvudrollen.
Om vi hinner ska vi se "Sebastians värld" med Andreas Wilson i huvudrollen samt "Clash of the titans" .
Nä nu ska älsklingen låna datan men jag uppdaterar i morgon om hur filmerna va :)

Kram tescha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kallas:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0