Hmm tiden närmar sig årets slut...

Jag glömde helt bort och skriva hur min dag hade varit :P De hände inte så mycket på jobbet förutom att jag hade en riktig PMS dag :/ På toppen av en dålig dag var jag inte välkommen hem, så jag sov hos Ida. Sov själv hemma hos Ida då hon drog till krogen och bestämde sig för att sova borta :P Idag började min dag bra, och jag är välkommen hem till min säng vilket är något jag har saknar :) Har börjat tänka på nyårslöften och listan börjar bli lång :) Min karate börjar den 9/1 så jag har bestämt att den 1/1 ska jag aldrig mer äta en enda godsak igen. Godsak menas med: godis, kakor, bakelser allt som innehållet enorma mängder socker/ fett. Jag ska bli mer ärlig mot mig själv. Jag ska uppskatta dom små stunderna i livet bättre. Jag ska jobba hårdare på huset och arbetet. Jag ska komma över min klaustrofobi. Jag ska ta körkort. Vi får nog helt enkelt se vart vägen bär mig. med mål och hopp kan allt hända :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kallas:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0