Detta inlägg till ägnar jag min arbetskollega Helena

Jag har lovat dig Helena att jag skulle börja blogga igen, så här kommer de :P måndagar på jobbet är aldrig roliga, man vet att helgen är slut och att de kommer dröja till nästa helg :( vi hade ovanligt mycket kunder för att vara en måndag, vilket är posetivt. Sitter på bussen och bloggar på väg till våran vill jag och min pojkvän har köpt :) hela helgen blev att rensa ur huset vilket va jätte rolig. Imorgon ska jag till tandläkaren och de är lite läskigt, då jag vet vad som måste göras :S nä nu måste jag spara på batterierna men bloggar i morgon efter tandläkaren om jag inte gör de före kramis ps. Kräver att du skriver en kommentar Helena så jag vet att du har läst inlägget ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja har lääst

2011-05-02 @ 18:15:54

Kommentera inlägget här:

Kallas:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0