Hej

De är så mycket just nu, jobba, renovera, jobba renovera osv. De finns inget slut på cirkelen men jag ska inte klaga för de :) I går kom min bästa kompis anka och hälsade på mig, snacka om att man blev tårögd :P Ankan pluggar på en fotbollsskola i USA, så hon kommer bara hem på loven vilket är väldigt sällan. Sist jag träffade henne va i julas, så de blev en ganska stor överraskning när hon klev in innan för dörrarna på mitt jobb. Efter som all min fritid går till att rusta upp villan vi har köpt. Så har vi planerat att han grymt trevliga grillkvällar och renoverings jobb ihop i sommar :) Imorgon ska jag jobba vilket känns helt okej då man får lön för de samt att man får lite variation på de hela ;) Nä måste iväg och riva upp golv och sen grilla med älsklingen och min underbar mamma <3 Ha en fortsatt trevlig lördag kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kallas:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0