Torsdag (min fredag) <3

Idag är den här torsdagen som allas fredag. Jag är ledig i morgon då de är min och älsklingens 1 års dag :) Vi har planerat lite roliga saker så som Bio, middag och en del mys ;P Kan inte fatta att de har gått så fort, de känns typ som om de va igår vi träffades på Svea :P Glömde säga att jag och älsklingen ska se en av dom bästa filmerna som går på bio just nu :) Den efter längtade fast and furios 5 love love love Sexiga män med grymt sexiga bilar, vad mer kan en kvinna önska sig ;) Sitter just nu på en sjukt varm och kvav buss på väg till hemmesta centrum där min älskling ska hämta upp mig. Kvällen kommer bestå av att snickra sen nät Henke har somnat passar jag på att kolla lite på ont trer Hill :) Dom tjejer som har sätt den har verkligen missat något. Jag skojar inte när jag säger att man rinner bort i den här helvetes bussen. Nu ska jag snart gå av men vi hörs Snart igen kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kallas:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0